czwartek, 25 października 2012

_________________AUTUMN_________________


Niektórzy jej nie lubią, niektórzy wręcz uwielbiają. Ja należe to tej drugiej grupy :) Kocham jesień, ten stonowany chłodny klimat z przeplatanymi promieniami słońca. Kazdy z nas odpowiada jakiejś porze roku ja jednogłośnie naleze do jesieni :) To prawda, ze w tym czasie u nas włącza sie refleksja i nostalgia, sama mam tak samo, million wspomnień. Jesien jest dla mnie pora dziwną moze własnie dlatego ja lubie, na mysl przychodzi mi teraz jeden z moich ulubionych cytatów " Dziwne jest piękne, wciąż twierdze tak, gorsząc dewotów". Oczywiście moje oczy nie moga nacieszyc sie tymi  pieknymi, złoto-czerwonymi krajobrazami, te ciepłe domowe wieczory i jesienne porzadki, które uwielbiam, gdyz  szczerze mówiac jestem troche pedantką :) Pomimo, ze strasznie nie lubie zimna, to  szczerze..... Kocham Jesien :)
Aha i oczywiscie najbardziej na śwecie z ta pora roku kojarzy mi sie jeden z moich  najlepszych  zespołów THE USED<3  Wiele moich  najwazniejszych historii wydarzyo sie własnie jesienią i pewnie dlatego ja za to tak bardzo kocham:)
A to kilka jesiennych zdjec:






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz